Papa Roach - Scars


I tear my heart open, I sew myself shut
我撕開了我的心, 再把自己縫合好
My weakness is that I care too much
我想我的脆弱來自於我想太多
And my scars remind me that the past is real
我身上的傷疤不時地提醒著我過去的一切都是真的
I tear my heart open just to feel
我撕開了我的心, 只是為了想要去感受這一切


Drunk and I'm feeling down
我情緒低落加上喝醉
And I just wanna be alone
我只想要一個人
I'm pissed cause you came around
因為你的出現讓我非常不高興
Why don't you just go home
你為什麼不甘脆回家算了
Cause you channel all your pain
因為你只會藉酒澆愁
And I can't help you fix yourself
我沒辦法幫助妳改變
You're making me insane
妳讓我抓狂
All I can say is
我只想說...


I tear my heart open, I sew myself shut
我撕開了我的心, 再把自己縫合好
My weakness is that I care too much
我想我的脆弱來自於我想太多
And my scars remind me that the past is real
我身上的傷疤不時地提醒著我過去的一切都是真的
I tear my heart open just to feel
我撕開了我的心, 只是為了想要去感受這一切


I tried to help you once
我曾經試著幫助你
Against my own advice
跟我自己內心交戰
I saw you going down
我眼睜睜的看著你墮落
But you never realized
但你卻從不以為意
That you're drowning in the water
你被淹沒在大水裡
So I offered you my hand
所以我伸出我的手抓住妳
Compassion's in my nature
因為同情是我的天性
Tonight is our last stand
但我知道今晚是我們最後一次忍受這一切

I tear my heart open, I sew myself shut
我撕開了我的心, 再把自己縫合好
My weakness is that I care too much
我想我的脆弱來自於我想太多
And my scars remind me that the past is real
我身上的傷疤不時地提醒著我過去的一切都是真的
I tear my heart open just to feel
我撕開了我的心, 只是為了想要去感受這一切


I'm drunk and I'm feeling down
我情緒低落加上喝醉
And I just wanna be alone
我只想要一個人
You shouldn't ever come around
你從不應該靠近我
Why don't you just go home?
你為什麼不甘脆回家去
Cause you're drowning in the water
因為你深陷其中
And I tried to grab your hand
所以我試著抓緊你的手
I left my heart open
我的心一直為妳而開
But you didn't understand
但是你從來都不明白
But you didn't understand
但是你從來都不明白
Go fix yourself
去救救你自己吧

I can't help you fix yourself
我沒辦法幫助你改變
But at least I can say I tried
但至少我已經盡力了
I'm sorry but I gotta move on with my own life
我很抱歉, 但我必須繼續我的人生
I can't help you fix yourself
我沒辦法幫助你改變
But at least I can say I tried
但至少我已經盡力了
I'm sorry but I gotta move on with my own life
我很抱歉, 但我必須繼續我的人生



有一陣子沒有follow蟑螂老爹的消息了
沒想到他們的曲風也有點改變
過去他們的歌偏硬
並不是每個人都會喜歡的曲風
但這次的新歌我覺得做得比較沒有那麼兇狠
反而多了種弦律的深度
還有種充滿年輕活力的感覺

別相信蟑螂老爹的外表
他們其實是用歌曲反應很多現象的一個樂團
就像這首Scars一樣

Papa Roach在台灣
也許不是像Linkin Park那麼為人所知的nu metal團
但他們做的音樂確實有在成長
跟過去比起來
我覺得現在的音樂性較高
這種團才會脫穎而出啊
期待他們也有一天會紅到來台灣開演唱會!
arrow
arrow
    全站熱搜

    jojotasi1014 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()